کاربلد

۲۰ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

پاورپوینت تحلیل مدرسه فنی و حرفه ای هرنینگشلم / C.F. Møller


اورپوینت تحلیل مدرسه فنی و حرفه ای هرنینگشلم / C.F. Møller

دید کلی :
در این فایل مدرسه فنی و حرفه ای هرنینگشلم اثر گروه معماری C.F. Møller مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 21 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.

توضیحات کامل :

پاورپوینت تحلیل مدرسه فنی و حرفه ای هرنینگشلم / C.F. Møller

 

در این فایل مدرسه فنی و حرفه ای هرنینگشلم اثر گروه معماری C.F. Møller مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 21 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.

مدرسه فنی و حرفه ای جدید هرنینگشلم خود را به عنوان یک ساختمان مستقل در یک پردیس متشکل از ساختمان های آموزشی به اثبات رسانده است. در ارتباط با بافت اطراف مدرسه که در آن ها فضاهای شهری دعوت کننده امکان فعالیت و تدریس در فضای خارجی را فراهم می سازند. این مدرسه با تمرکز بر خلق فضاهای آموزشی بهینه و محیط های مطالعه در درون و بیرون طراحی شده است...

 

فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

  • گروه طراحی
  • مساحت
  • موقعیت
  • بررسی فرم
  • ویژگی های طرح
  • پلان
  • بررسی فضای سبز
  • بررسی سقف
  • مقطع
  • بررسی فضای داخلی
  • ویژگی های معماری
  • بررسی نمای ساختمان
  • و...
۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر صادقی

پاورپوینت مطالعات پارک علم و فناوری


پاورپوینت مطالعات پارک علم و فناوری

دید کلی :
دانلود فایل پاورپوینت مطالعات پارک علم و فناوری . این فایل در ارتباط با پارک علم و فناوری می باشد، در حجم 26 اسلاید قابل ویرایش.

توضیحات کامل :

فایل پاورپوینت مطالعات پارک علم و فناوری . این فایل در ارتباط با پارک علم و فناوری می باشد، در حجم 26 اسلاید قابل ویرایش.

 

بخشی از متن:
پارک علم و فناوری چیست؟
پارکهای علم و فناوری به عنوان یکی از نهادهای اجتماعی وحلقه های از زنجیر توسعه اقتصادی مینتی بر فناوری شکل گرفتند. در تعریف دیگر پارکهای علم وفناوری سازمانی هستند که با هدف افزایش ثروت در جامعه توسط متخصصان حرفه ای مدیریت میشوند و جریان دانش و فناوری را در میان دانشگاهها موسسات تحقیق و توسعه شرکتهای خصوصی و بازار به حرکت می اندازد.
این گونه پارکها از طریق مراکز رشد . سازمان های نوآور را تقویت کرده و فراینده های زایشی را تسهیل میکند.
پارکهای علم و فناوری محیطی است که در ان واحدهای تحقیقاتی مستقل و یا وابسته به سازمان ها وصنایع .مجتمع شده و زیر پوشش و حمایت قرار میگیرند و به خلاقیت و نواوری میپردازند.
تعمیق ارتباط بین دانشگاهها و سازمان های تحقیقاتی واحدهای تولیدی و مراکز تصمیم گیری دولتی در جهت توسعه فناوری و علوم کاربردی از جمله اهداف ایجاد توسعه پارکهای علم وفناوری است.
از طرف دیگر پارک های فناوری به عنوان ابزار جلب شرکتهای مبتنی بر فناوری پیشرفته در سطح بین الملل شناخته شود.
و...

 

فهرست مطالب:
پارک علم و فناوری چیست؟
تاریخچه
نام های دیگر پارک و علم و فناوری
جایگاه پارک های علم وفناوری در توسعه کشورها
انواع پارکهای علمی و فناوری
ویژگی های اصلی پارک های علمی و فناوری
معیارهای مکان یابی پارک ها علمی و فناوری
سرویس های ممتاز در پارک های علمی و فناوری
خدمات این پارک ها
ریز فضاها
نمونه های موردی
پارک فناوری مالزی ، مالتی مدیا سوپر کریدور (ام.اس.سی)
چین ، پارک نرم افزاری ژیان

 

این فایل با فرمت پاورپوینت در 26 اسلاید قابل ویرایش تهیه شده است.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر صادقی

پاورپوینت تحلیل موزه بزرگ منطقه ای خراسان اثر مرحوم میرفندرسکی و فریار جواهریان


پاورپوینت تحلیل موزه بزرگ منطقه ای خراسان اثر مرحوم میرفندرسکی و فریار جواهریان

دید کلی :
در این فایل موزه بزرگ منطقه ای خراسان اثر مرحوم میرفندرسکی و فریار جواهریان مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 21 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.

توضیحات کامل :

پاورپوینت تحلیل موزه بزرگ منطقه ای خراسان اثر مرحوم میرفندرسکی و فریار جواهریان

 

یکی از موزه های بزرگ منطقه ای خراسان در ایران می باشد و بزرگترین موزه در ایران است. در اصل توسط آقای میرفندرسکی طراحی شده است که هنگامی که 30 درصد از این پروژه تکمیل کرده بود، متاسفانه درگذشت. این پروژه پس از آن به مشاور گام ما در فوریه 2008 میلادی سپرده شد...

 

فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

  • گروه طراحی
  • مساحت
  • موقعیت
  • ویژگی های طرح
  • ایده اصلی طرح
  • دیاگرام فضایی
  • پلان طبقات
  • مقطع
  • و...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر صادقی

پاورپوینت تحلیل خانه موج توسط گروه معماری فنلاندی Seppo Mäntylä


پاورپوینت تحلیل خانه موج توسط گروه معماری فنلاندی Seppo Mäntylä

دید کلی :
در این فایل خانه موج اثر گروه معماری فنلاندی Seppo Mäntylä مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 13 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.

توضیحات کامل :

پاورپوینت تحلیل خانه موج توسط گروه معماری فنلاندی Seppo Mäntylä

 

پروژه خانه موج در سال 2017 میلادی توسط گروه معماری فنلاند seppo Mantvla در شهر Mikkeli کشور Mikkeli است، این سازه مدرن ترکیبی اسا از متریال چوب جامد، شیشه و فولاد....

 

فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

  • گروه طراحی
  • موقعیت
  • مصالح و ساختار
  • ویژگی های مصالح
  • کانسپت طرح
  • و....
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر صادقی

پاورپوینت تحلیل تالار سایناتسالو فنلاند توسط آلوار آلتو


پاورپوینت تحلیل تالار سایناتسالو فنلاند توسط آلوار آلتو

دید کلی :
در این فایل تالار سایناتسالو فنلاند توسط آلوار آلتو مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 18 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.

توضیحات کامل :

پاورپوینت تحلیل تالار سایناتسالو فنلاند توسط آلوار آلتو

 

در حالی تالار سایناتسالو مرکز یک شهر کوچک زراعتی را در فنلاند اشغال کرده است، برای بستر خود خیلی بزرگ و مهم به نظر می رسد. این سازه به وسیله آلوار آلتو در 1949 طراحی شده و شامل عناصر کلاسیسیسم و آمیخته با مدرنیته و خصوصیاتی برای شکل دادن یک نقطه مرکزی جدید منسجم برای اجتماع است...

 

فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

  • موقعیت
  • سبک بنا
  • ریزفضاها
  • معمار
  • مصالح و ساختار
  • بررسی ورودی ها
  • بررسی سقف
  • نورگیری ساختمان
  • پلان طبقات
  • مقطع
  • و....
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر صادقی

پاورپوینت تحلیل مدرسه و مرکز مراقبت Kalasatama فنلاند

پاورپوینت تحلیل مدرسه و مرکز مراقبت Kalasatama فنلاند

دید کلی :
در این فایل مدرسه و مرکز مراقبت Kalasatama واقع در فنلاند مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت و دارای 15 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.

توضیحات کامل :

پاورپوینت تحلیل مدرسه و مرکز مراقبت Kalasatama فنلاند

 

در سال 2010 شهر Helsinki مسابقه ای برای طراحی یک مدرسه و مرکز مراقبت از کودکان ترتیب داد که در این رقابت گروه معماری JkMM طراحی با الهام از خیمه ارائه داد و برنده این مسابقه شد. این ساختمان پیشنهادی دارای سه طبقه و یک حیاط مرکزی بود....

 

فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

  • گروه طراحی
  • مساحت
  • موقعیت
  • ویژگی های طراحی
  • پلان طبقات
  • بررسی نما
  • بررسی فضای داخلی
  • و...


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر صادقی

پاورپوینت تحلیل ساختمان Taubman در دانشگاه فنی Lawrence آمریکا


پاورپوینت تحلیل ساختمان Taubman در دانشگاه فنی Lawrence آمریکا

دید کلی :
در این فایل ساختمان Taubman در دانشگاه فنی Lawrenceواقع در آمریکا مورد تحلیل قرار گرفته است. این فایل در قالب پاورپوینت ودارای 14 اسلاید می باشد. این فایل برای رشته معماری تهیه شده است.

توضیحات کامل :

پاورپوینت تحلیل ساختمان Taubman در دانشگاه فنی Lawrence آمریکا

 

ساختمان Taubman در واقع آزمایشگاهی پیشرفته برای دانشگاه فنی Lawrence  در میشیگان آمریکا است. این ساختمان امکانات پیشرفته را برای رشته مهندسی رباتیک، مهندسی پزشکی،علوم زیستی و برنامه های مرتبط با آنها...

 

فهرست مطالب

این فایل شامل بخش های زیر است:

  • گروه طراحی
  • مساحت
  • موقعیت
  • فعالیت ها
  • تحلیل پلان
  • پلان
  • نماها
  • مقطع
  • و...
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر صادقی

پاورپوینت بیومکانیک فنون ورزشی


پاورپوینت بیومکانیک فنون ورزشی

دید کلی :
دانلود پاورپوینت با موضوع بیومکانیک فنون ورزشی، در قالب ppt و در 182 اسلاید، قابل ویرایش، شامل فصل اول: انواع حرکت، فصل دوم: توصیف حرکات خطی، فصل سوم: حرکات عمودی، فصل چهارم: حرکات پرتابی، فصل پنجم: حرکات دورانی

توضیحات کامل :

دانلود پاورپوینت با موضوع بیومکانیک فنون ورزشی، در قالب ppt و در 182 اسلاید، قابل ویرایش، شامل:

 

فصل اول: انواع حرکت

انواع حرکات

حرکات انتقالی

حرکات انتقالی مستقیم الخط

حرکت انتقالی منحنی الخط

حرکات دورانی

حرکات عام یا متداول


فصل دوم: توصیف حرکات خطی

کینماتیک (Kinematics)

مسافت

مسافت در حرکات دورانی

جابجایی

جابجایی در حرکات دورانی

سرعت متوسط و بردار سرعت

شتاب

کمیتهای برداری و نرده‌ای

ترکیب دو بردار (برآیند دو بردار)

تجزیه یک بردار


فصل سوم: حرکات عمودی

حرکات عمودی یا قائم

ویژگیهای حرکات عمودی


فصل چهارم: حرکات پرتابی

تعریف حرکات پرتابی

ویژگیهای حرکات پرتابی

معادلات مربوط به حرکات پرتابی


فصل پنجم: حرکات دورانی

حرکات دورانی (زاویه‌ای)

کینتیک (Kinetics)

لختی (اینرسی)

جرم

نیرو
نیروی درونی

نیروی بیرونی

قانون اول نیوتن

قانون گرانش نیوتن

اندازه حرکت

قانون دوم نیوتن

قانون سوم نیوتن

مثالهایی از قانون سوم نیوتن

نیروی اصطکاک

ویژگیهای نیروی اصطکاک

اثرات مثبت نیروی اصطکاک

اثرات منفی نیروی اصطکاک

اثر نیروی اصطکاک در کوهنوردی

نیروی اصطکاک غلتیدن

ضربه

وزن

انعطاف‌پذیری اجسام

ضریب ارتجاع

ضربه‌های مورب

چرخش توپ و تأثیر آن بر سرعت حرکت

ویژگیهای پیچ رو

ویژگیهای پیچ زیر

حرکت وزنه برداری

توان

انرژی جنبشی

انرژی پتانسیل

انرژی کشسانی

جفت نیرو

گشتاور

تعادل

اهرم

نمونه یک اهرم

نقش اهرمها

انواع اهرمها

عملکرد اهرمها

نقش اهرم نوع اول

نقش اهرم نوع دوم

نقش اهرم نوع سوم

روشهای تعیین مرکز ثقل بدن

پایداری

حالتهای پایداری

عوامل مؤثر در پایداری یک جسم

نیروی شناوری

مرکز شناوری

عوامل موثر بر شناوری

نیروی کشش

نیروی بالا برنده

سطح کشش

عوامل موثر در اندازه کشش

منابع


قسمتی از متن:

اثر نیروی اصطکاک در کوهنوردی:

   در سطح شیبدار به منظور جلوگیری از سرخوردن و پیشروی راحت، کوهنورد نیازمند بالابردن نیروی اصطکاک بین کفشها و دیواره کوه می‌باشد. بدین منظور کوهنورد از دو عامل اثرگذار می‌تواند استفاده کند.

   1- استفاده از کفشهای مخصوص کوهنوردی(تغییر سطح تماس)

   2- وضعیت قرار گیری نسبت به کوه است. در صورتی که کوهنورد عمود بر سطح کوه قرار گیرد، نیروی بیشتری بر آن وارد کرده و به این ترتیب می‌تواند نیروی اصطکاک مضاعفی تولید کرده و از عمل سر خوردن جلوگیری کند (تغییر در نیروی فشارنده).

 

توضیحات:

این فایل شامل پاورپوینتی با موضوع " بیومکانیک فنون ورزشی " می باشد که در حجم 182 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان ارائه کلاسی رشته های تربیت بدنی و علوم ورزشی مورد استفاده قرار گیرد.

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و در تهیه آن، کلیه اصول و علائم نگارشی و چیدمان جمله بندی رعایت شده و به راحتی و به دلخواه می توان قالب آن را تغییر داد.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر صادقی

مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات و سیستم اتوماسیون اداری


مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات و سیستم اتوماسیون اداری

دید کلی :
به منظور درک تاثیرات فناوری اطلاعات بر سطوح سازمانی می توانیم از اثرات کمی آن بر فرایند های تولید سازمان آغاز کنیم. تحقیقات گذشته میان بهره گیری از فناوری اطلاعات در مکانیزه کردن فرایندها، تامین اطلاعات بهتر و تغییر شکل کل فرایند، تفاوت قائل است.

توضیحات کامل :

عنوان: مبانی نظری و پیشینه تحقیق فناوری اطلاعات و سیستم اتوماسیون اداری

 

فرمت فایل: word

تعداد صفحات: 70

در نخستین سالهای اختراع رایانه متخصصان توجه چندانی به نیاز های اطلاعاتی مدیران نداشته از رایانه ها فقط جهت پردازش داده ها در امور حسابداری استفاده می شد . در طول این دوره که تا اواسط دهه 60 میلادی به طول انجامید بیشترین تاکید بر قدرت محاسباتی و پردازش رایانه بود . در حال حاضر به این نوع کاربرد رایانه پردازش داده ها ، گفته می شود و باید توجه داشت که سیستم های پردازش داده های مقداری اطلاعات نیز، تولید می کنند .

در اوائل دهه 1960 و پس از اختراع انواع رایانه های جدید که با هزینه کمتر اطلاعات بیشتری را پردازش می کردند روشهای جدیدتری برای معرفی تجهیزات جدید ترویج داده شده ؛ یعنی سیستم های اطلاعاتی مدیریت. پس از گذشت یک دهه و به دلیل به وجود آمدن نیاز های اطلاعاتی جدید ، سیستم اطلاعاتی جدید به نام سیستم پشتیبانی تصمیم گیری یا دی . اس . اس به وجود آمد. پس از تکمیل سیستم پشتیبانی تصمیم گیری با توجه به پیشرفت های حاصله در تجهیزات رایانه ای ، موضوع افزایش بهره وری و کارایی دفاتر مدیران و تسهیل ارتباطات بین مدیر و کارکنان از طریق به کار گیری تجهیزات رایانه ای الکترونیک مطرح گردید و در سال 1980 سیستم های اتوماسیون اداری طراحی گردیدند .

اما در واقع اتوماسیون اداری در سال 1964 وقتی که IBM محصول جدید خود ، یعنی نور مغناطیسی/ ماشین تایپ سلکتوری ( MT/ST ) را معرفی کرد شروع شد .، ماشین تایپی که می توانست به صورت اتوماتیک از روی حروف ضبط شده بر روی نوار مغناطیسی تایپ کند . این عملیات تایپ اتوماتیک خیلی زود به سیستم های کوچک در ریز پردازنده ها تبدیل شد و تکاملهای بعدی در این زمینه ایجاد شد و نیاز واقعی به تکامل این بود که طی دهه 1970 کارایی کارخانه ها 90-85 در صد افزایش یافت . در حالی که کارایی دفتری تنها 4 در صد افزایش داشت ، پس بایستی سیستم هایی به وجود می آمدند که موجب افزایش بهره وری و کارایی دفاتر هم می شدند .

موسساتی که به سیستمهای اطلاعات مدیریت اولیه مبادرت نمودند .چیز هایی دیگری فرا گرفتند مشخص شد مانع عمده مدیران هستند . مدیران به عنوان یک گروه در مورد کامپیوتر اطلاعی نداشتند. آنان از کار های خود آگاه بودند و می دانستند که چگونه مسائل را حل کنند . لکن به اندازه کافی در مورد نقش اطلاعات در حل مسائل تامل نکرده بودند . در نتیجه برای مدیران بیان اینکه دقیقاً ازسیستمهای اطلاعات مدیریت چه می خواهند دشوار بود . این وضعیت برای متخصصین اطلاعات غیر قابل تحمل بود . زیرا که دانسته های آنان از مدیریت کم بود . آنان نمی دانستند چه سوالاتی را پرسش نمایند . در طی زمان مدیران درباره کامپیوتر و در مورد فرایند های مورد اجرا در حل مسائل تجربه آموختند عاقبت جایگاه سیستم اطلاعات مدیریت به عنوان یک زمینه عمده استفاده از کامپیوتر مستحکم شد .


2-2-2. تعاریف فناوری اطلاعات

از فناوری اطلاعات برداشت های مختلفی وجود دارد و همین برداشت ها موجب گردیده تا تصاویر متفاوتی از آن در جوامع مختلف ارائه شود.در مفهوم رایج،فناوری به مجموعه ای از سخت افزار وتجهیزات دلالت دارد و بسیاری از محققان آن را نه تنها سخت‌افزاری که در انجام کارها مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه مهارت . دانش کارکنان و حتی ویژگی های اشیائی که کار برروی آن انجام می شود می دانند (ص‍راف‍ی‌زاده.1380،ص16‌).

فناوری اطلاعات را مانند دیگر فناوری ها می توان به روابط میان سخت افزار،نرم افزار، شبکه و توانایی ها و اقداماتی که از این ابزار ها ناشی می شود تعریف کرد. فناوری اطلاعات نه تنها با انجام پردازش های دقیق و صحیح به رشد اتوماسیون کمک می کند، بلکه از طریق ارائه اطلاعات در زمینه های مختلف فعالیت سازمان ثروت جدیدی را برای سازمان به همراه می آورد واین امروجه تمایز فناوری اطلاعات با سایر فناوری های مورد بهره برداری در سازمان است. فناوری اطلاعات نه تنها به توانایی های پردازش داده ها توسط رایانه بلکه به مهارت های انسانی ومدیریتی دربهره برداری از آنها دلالت دارد.بنابراین فناوری اطلاعات مشتمل بر رایانه، بلکه توانایی ها و اقدامات در نحوه انجام کار می شود (ص‍راف‍ی‌زاده.1380،ص16‌).

همانگونه که ملاحظه می شود با توجه به عمر نسبتا کوتاه فناوری اطلاعات و رشد و گسترش رعدآسای آن تعاریف و برداشت های متفاوتی از آن وجود دارد. بررسی تعاریف نشان دهنده طیف گسترده ای از مفاهیم است که گاه به صورتی کاملا محدود،در حد پردازش رایانه ای عملیات و در مواردی نیز به صورت گسترده به عنوان یک فناوری تغییر از آن یاد شده است (ص‍راف‍ی‌زاده.1380،ص17‌).

اسکات موتون(1991)فناوری اطلاعات را شامل انواع رایانه ها، سخت افزار، نرم افزار، شبکه های ارتباطی که دو رایانه را به یکدیگر متصل می کنند، شبکه های عمومی و خصوصی و ترکیب رایانه ها و فناوری ارتباطات و سیستم هایی که رایانه های شخصی را به ابر رایانه متصل می کند وشبکه گسترده جهانی که از یک سلسله رایانه های قدرتمند تشکیل شده است، می داند (ص‍راف‍ی‌زاده.1380،صص‌16-17).

شیل[1](1997) در مطالعه ای که در انقلاب رایانه انجام داده است، نگرش محدودتری را در تعریف دارد. وی تاکید بر تجهیزات رایانه ای دارد که در استقرار ادارات و بخش های مختلف کسب وکار، شامل رایانه های شخصی، ایستگاه های کاری، سرور ها، ابر رایانه ها و تجهیزات مرتبط بکار گرفته می شود. ( ص‍راف‍ی‌زاده.1380،ص‌17)

فناوری اطلاعات به اشکال مختلف فناوری اطلاق می شود که به پردازش ، نگهداری وارسال اطلاعات به شکل الکترونیکی می پردازد. تجهیزات فیزیکی برای امر رایانه شامل تجهیزات ارتباطی، شبکه ها و تجهیزات انتقال است.( ص‍راف‍ی‌زاده.1380،صص18‌-17)

این فناوری ابزاری رایانه-محور است که افراد به منظورکار بااطلاعات وپشتیبانی اطلاعات و پردازش اطلاعات مورد نیاز از آن استفاده می کنند. این ابزار شامل صفحه کلید،صفحه نمایش ،پرینتر،نرم افزار است ( ص‍راف‍ی‌زاده.1380،صص18‌-17).

تعاریف دیگر بر انقلاب الکترونیک شامل کلیه محصولات مرتبط با نیمه هادی ها دارد و به فناوری هایی تاکید می شود که در جمع آوری، پردازش و انتقال اطلاعات بکار گرفته می شوند.

-فناوری اطلاعات به مفهوم مطالعه نظام یافته صنایع مرتبط با ارتباطات دانش است.

-کاربرد رایانه ها وارتباطات راه دور در جمع آوری، پردازش، نگهداری و توزیع اطلاعات به صدا، نمودار و متن و اعداد است. ( ص‍راف‍ی‌زاده.1380،ص18‌)

-به عبارتی اطلاعات را می توان مجموعه فنون و ابزارهایی دانست که جهت بهینه سازی و پشتیبانی فعالیت های سازمان بر محور اطلاعات و دانش بکارگرفته می شوند. این امر شامل مطالعه،طراحی،توسعه،اجرا،نگهداری ومدیریت نظام های اطلاعاتی رایانه ای است که سازمان در جمع آوری، ثبت، پردازش، ذخیره، بازیابی ، انتقال و توزیع اطلاعات یاری می کند (ص‍راف‍ی‌زاده.1380،ص18‌).

-فناوری اطلاعات به شما می آموزد که چگونه به تغییر سازمان پرداخته،کسب و کار جدیدی را آغاز کنید و یا اصولا چگونه در ارتباط با محیط وسایر سازمانها کسب وکار موثرتری را برقرار کنید ( ص‍راف‍ی‌زاده.1380،ص18‌).


2-2-3. سیر تکامل فناوری اداری

سیر تکامل فناوری اداری شامل دوره های فناوری اداری ، فناوری رایانه و فناوری ارتباطات است .


2-2-3-1. دوره اول؛ فناوری اداری

در دوره اول کار فرمایان در تلاش بودند تا محیطی را به وجود آوردند که جدا از مسئله کارخانه ی و در معنای عام محیط تولید ، کلیه امور اداری ، پرسنلی و تجارتی در آن صورت گیرد ، از مهمترین شاخصهای این دوره انجام مطالعاتی در مورد جایابی و فضا سازی برای محیطهای اداری بود. ( دهه 20 به بعد ) در حقیقت در این دوره سعی در جدا ساختن فعالیتهای اداری از فعالیتهای تولیدی بود و در نهایت واحد های ستادی از لحاظ مکانی از واحد های اجرایی جدا گردیدند . تفکر این دوره این چنین بود که محیطی با شرایط بهتر برای انجام امور اداری که در آن زمان ، بیشتر امور محاسباتی نظیر حسابداری ، حقوق و دستمزد و مالی بود ، فراهم گردد


2-2-3-2. دوره دوم ؛ یعنی فناوری رایانه

در این دوره با ورود رایانه های کوچک که ازسرعت و دقت بالایی بهره مند بودند ، مدیران تصمیم گرفتند که با استفاده از این وسایل و سرمایه گذاری در رایانه ای کردن سازمان خود از سرعت و دقت رایانه در کاهش زمان کار و حذف اشتباهات انسانی استفاده کرده و پیامد این حرکت به وجود آمده این بود که کاربران را بری انجام امور روزمره شان به خوبی یاری کرد .


2-2-3-3. دوره سوم ؛ یعنی فناوری ارتباطات

با گسترش روز افزون و همه جانبه علوم و فناوری رایانه و استفاده از وسایل جانبی آن و یکپارچه شدن و ادغام هر یک از این سیستم ها در یکدیگر در حقیقت امروزه سیستم های اداری سیستم های جهانی هستند که وظیفه اصلی شان ایجاد ارتباط و بهبود ارتباطات هستند . نوعاً ارتباطات از لحاظ اطلاعاتی تجاری از اهمیت بسزایی بر خوردار است . از مشخصات دیگر این دوره که الان در آن به سر می بریم ، این است که سازمانها و شرکتها به ارزش واقعی اطلاعات به هنگام و یا کیفیت پی برده اند و در بازار های پیچیده امروزی نبود ارتباط با منابع اطلاعاتی به معنای از دور خارج شدن سازمان است. به دست آوردن ارتباطات درست و با کیفیت و مربوط به معنی هماهنگی و سازگار بودن سازمان با محیط و جوابگو بودن نسبت به تغییرات است .

 

1.Sheil

 

 

فهرست مطالب

بخش اول : فن آوری اطلاعات
تاریخچه

تعاریف فناوری اطلاعات

سیر تکامل فناوری اداری

دوره اول؛ فناوری اداری

دوره دوم ؛ یعنی فناوری رایانه

دوره سوم ؛ یعنی فناوری ارتباطات

نقش فناوری اطلاعات در سازمان

بکارگیری اثربخش فناوری اطلاعات

فناوری اطلاعات و سیستم های اطلاعات

اهمیت اطلاعات و سیستم های اطلاعاتی

انواع سیستم های اطلاعاتی

ساختار سیستم های اطلاعاتی

شبکه ارتباطات اطلاعاتی

زیر ساخت (سخت افزار و نرم افزار شبکه )

سیستم مدیریت پایگاه داده ها(DBMS)

سیستم پردازش عملیات (TPS)

سیستم های کاری مبتنی بر دانش (KWS)

سیستم اطلاعات مدیریت(MIS)

سیستم اطلاعات تصمیم گیری(DSS)

سیستم اطلاعات مدیران اجرایی(EIS)
اتوماسیون اداری به عنوان یک سیستم فرعی MIS

مقایسه انواع سیستم های اطلاعاتی
بخش دوم: سیستم اتوماسیون اداری
تاریخچه

اتوماسیون اداری :یافتن تعریفی مشخص

اتوماسیون اداری (خودکاری اداری)

گردش مکاتبات اداری

معایب و مشکلات نظام اداری غیر مکانیزه(مکاتبات اداری)

دلایل استفاده از سیستم های اتوماسیون اداری

دلایل عدم استفاده از سیستم های اتوماسیون اداری

مزایای استفاده از اتوماسیون اداری

با توجه به وجه مالی و جریان نقدینگی
مزایای مستقیم
مزایای غیر مستقیم
در مقایسه با مشکلات گردش کار دستی
مشکلات استفاده از اتوماسیون اداری
استفاده کنندگان از سیستم اتوماسیون
مدیران
کارمندان
مشتریان
کارمندان بایگانی و دبیرخانه
بشریت
ارگونومی در مکانیزاسیون اداری:
چالش های اتوماسیون اداری
تکنولوژی لازم برای مکانیزه کردن امور دفتری

واژه پردازها

نشر رومیزی
کشو های بایگانی الکترونیکی
پست الکترونیکی

پست صوتی
فاکس
کنفرانس صوتی

کنفرانس ویدئویی

کنفرانس های کامپیوتری

سند خوان ها

ماشین های کپی هوشمند

انتخاب «ترکیب اتوماسیون اداری»برای مدیر

اجرای سیستم های اتوماسیون اداری

شرایط استفاده از سیستم اتوماسیون اداری

اطلاعات پایه

عملیات مربوط به نامه های وارده

عملیات مربوط به نامه های صادر.ه

عملیات مربوط به مکاتبات داخلی

عملیات مربوط به گردش مکاتبات و کارهای اداری

عملیات مربوط به پیگیری و ردیابی مکاتبات و کارهای ارجاع شده
عملیات مربوط به بایگانی
عملیات مربوط به جستجو وبررسی
عملیات مربوط به گزارش ها و مشاهدات
امنیت حدود دسترسی

تحقق دولت الکترونیک در ایران

اتوماسیون فعالیتهای اختصاصی

اتوماسیون فعالیتهای عمومی

مزایای دولت الکترونیکی
بخش سوم: مفاهیم مرتبط با فرهنگ سازمانی
ویژگیهای فرهنگ سازمانی
عوامل و اجزاء فرهنگ سازمانی
بخش چهارم : وضعیت سیستم گردش مکاتبات در آموزش وپرورش

معرفی سیستم اتوماسیون اداری ادارات آموزش وپرورش ومدارس

بخش پنجم: نقد وبررسی تحقیقات انجام شده

پیشینه پژوهش در ایران

پیشینه پژوهش در جهان

فهرست منابع فارسی
فهرست منابع غیرفارسی

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر صادقی

آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش تعیین زمان گیرش اولیه و نهایی سیمان هیدرولیکی


آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش تعیین زمان گیرش اولیه و نهایی سیمان هیدرولیکی

دید کلی :
در این پروژه آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش تعیین زمان گیرش اولیه و نهایی سیمان هیدرولیکی در قالب فایل word در 11 صفحه کاملا قابل ویرایش همراه با شکل طبق شرح زیر ارایه شده است

توضیحات کامل :

در این پروژه آزمایشگاه تکنولوژی بتن آزمایش تعیین زمان گیرش اولیه و نهایی سیمان هیدرولیکی در قالب فایل word در 11 صفحه کاملا قابل ویرایش همراه با شکل طبق شرح زیر ارایه شده است:

1- نام آزمایش

2- شماره استاندارد آزمایش

3- هدف از انجام آزمایش

4- وسایل مورد نیاز آزمایش

5- مصالح مورد نیاز آزمایش

6- روش انجام آزمایش

7- جدول بدست آمده

8- تعیین زمان های گیرش اولیه ونهایی

9- خطای آزمایش

 

Related image

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
امیر صادقی